Fortsatt i pappapermisjon

I dag skjeddde det noko veldig rart. Vi var ferdig med middag, klokka slo seks, det var tid for barneteve. MEN, begge dei to eldste gutane såg på meg og spurte unisont – Kan vi heller sitte ved bordet og teikne?

Eg mista munn og mæle, tenkte meg ikkje om og skulle til å svare – NEI! No er det barneteve-tid. Men eg henta meg innatt, satte fram teiknesakene, lot teveen stå straumlaus og observerte tre konsentrerte barn ved bordet som skulle teikne både det eine og det andre.

Bilde

Til slutt måtte eg be dei legge seg og sove. Eit eller anna skjedde i påsken.

Éin kommentar

Filed under pappaperm

One response to “Fortsatt i pappapermisjon

  1. Besta

    To konsentrerte ved bordet….men kva med han som er under bordet?

Legg att eit svar

