Femtende dag i pappapermisjon

Førre veke fant Google ut at dei skulle legge ned Google Reader. Eg treng oppdatert informasjon, levert til meg, på alle dippeduttar, til ein kvar tid. Dette viste minsten. Han viste at eg trengte tid på å finne ut av ting. Han gav meg tida. Han valgte å sove det meste av dagen.

No har eg funne ein erstatning. Feedly tar over jobben og leverar varene. Minsten har stått opp og fått maten han treng og vi kan komme oss ut i sola.

 

Kommenter innlegget

Filed under pappaperm

Legg att eit svar

