Fyrste dag i ny pappapermisjon

– Kva trur du?, spør eg.

Han ser litt rart på meg og så jobbar han vidare med å gnage safta ut av ein kavring.

– Gler du deg, litt? prøver eg meg igjen. – Gler du deg til å vere saman med meg heile dagen, berre oss to?

Han ser rart på meg ein gong til, smiler litt og kastar kavringen rett i panna mi. Eg kjenner kavringsafta renn nedover.Bilete

Fint, eg er i gang med fyrste dag av pappapermisjonen.

Vi pakkar på oss, går ut, han sovnar, eg finn fram ein strandstol, set meg ned med beina trygt planta i snøen. Sola truar med å brenne meg i panna. Eg hyttar med nevane mot sola. Eg likar ikkje trugslar.

– Trur det blir bra, tenkjer eg.

I vogna bak meg kan eg eg høyre ein som søv på siste verset. No skal han snart få meir merksemd.

Bilete

Kommenter innlegget

Filed under pappaperm

Legg att eit svar

