Fyrste feriedag

Eg likar ferie. Eg ser fram til ferie. Eg gler meg til ferie. Eg trur eg treng ferie.

Så kjem ferien akkurat når eg treng ferie som mest.

Og så er eg i gang med ferie. Fyrste feriedag er eg i villrede.

Den eine sonen meinar vi må spele fotball resten av ferien. Eg ber han ta ut smokken, for alltid.

Seinare skal eg få orden på få ferielivet. Mens eg går i villrede regnar det på meg. Det var sikkert akkurat det eg trengte no.

Kommenter innlegget

Filed under bilde, ferie

Legg att eit svar

