kan hende

Det kan hende det snart er på tide at eg byttar ut måsen på framsida av bloggen med eit anna dyr. Eg tok bilete av måsen sjølv ein gong for lenge sida. Eg kom veldig nær måsen. Har aldri vore så nær ein måse før.

Det kan hende det snart er på tide at eg nyttar meg meir av sola som har byrja lyse meir om dagen. Eg merkar meg lyset på veg til barnehagen og eg merkar meg lyset på veg attende til barnehagen.

Det kan hende det snart er på tide at eg får fiksa saksofonen min. Saksofonen lekker som ein sil og høyres ut som ein punktert elefant. Men eg kan få nokon til å tette hornet slik at eg kan spele litt til.

Det kan hende det snart er på tide at snøen reiser heim der han kom frå og lar oss andre vere i fred. Snøen har gjort nok ugagn for denne gong. No kan han trekke seg rolig attende og slappe av med familien sin.

Det kan hende dette ikkje er rette måten å skrive på. Og det kan hende eg burde brukt kvelden på noko heilt anna. Men eg kunne ikkje la vere å prøve. Om ikkje anna.

Kommenter innlegget

Filed under meiningar

Legg att eit svar

