Aurlandsdalen

La meg komme med eit turforslag: Aurlandsdalen.

Mangen har teke turen før meg, mangen har anbefalt turen før meg og mangen kjem til å ta turen til tross for meg. Men eg ønskjer likevel å oppmode Dykk alle til å ta turen. Dette er eit stykke perfekt tur.

Vi køyrde til Vassbygdi 10 min frå Aurland og parkerte bilen der. Ein buss plukka oss opp og tok oss med opp ein bratt fjellvegg, inn og ut av tunnelar og til slutt kasta han oss av på Østerbø fjellstove. Det skal ikkje meir til enn litt mat, litt godt øl og litt søvn og så er du klar til tidenes flottaste spasertur ned gjennom Aurlandsdalen. Dei om lag fem timane føltes som ein time og kroppen ville berre ha meir.

Ikkje noko poeng å freiste med ord for å forklare oppleveinga. Må sjå, kjenne, lukte og høyre sjølv.

 

Meir:

Kommenter innlegget

Filed under dele, Uncategorized

Legg att eit svar

