Kenguru

Eg lovar deg, kenguru blir den nye greia. Kanskje iPad2 er greia no 2011, men kenguruen blir det store i 2012. Rett før verda går til grunne tar dei steget opp til fyrsteplassen som hundane har hatt så veldig lenge og dei blir der fram til noko anna skjer.

Kenguru bidreg med stor underhaldning. Med 100 kenguruar hoppande rundt i Oslo ville vi fått slutt på forsøpling, nasking, rusmisbruk og hikking. India burde også vurdere å bytte ut kyra sin med kenguruar. Dei tek ikkje så mykje plass og så er det lettare på foten.

Australiaturen mintek snart slutt. Framfor meg ventar litt for mangen timar med fly, flymat, filmar på små skjermar, flyvertinner som vekker meg kvar gong det ristar litt i flyet med beskjed om at eg må ta på meg setebeltet sjølv om eg allereie har det på meg. Men eg skal ikkje klage.

Eg skal jo faktisk FLY gjennom lufta frå den eine sida av jorda til den andre på rekordtid. Før brukte folk to generasjonar på å komme frå Australia til Europa. Eg skal fly gjennom lufta mens eg et og drikk på same tid. Tenkje seg til.

Kommenter innlegget

Filed under reise

Legg att eit svar

