På den andre sida

Kan melde om varmt vær på den andre sida av kula. Her i Brisbane byttar vi visittkort, drikk kaffi, høyrer om Australske ikon og ser reklamefilmar. Ja, og så blir vi presenterte for koalabjørnar (som ikkje er bjørnar). Dei er veldig redde for lissom´bjørnane sine.

– Sir, STOP – you can´t take a koala with you!!!!!, ropar ei dame som har fire gonger så mangen musklar som meg og ein liten bart på gang under nasa.

 

– Oh, sorry. I just wanted to bring one home for my kids….. svarte eg ironisk. Eg skulle jo berre klappe dyret på ryggen slik dei viste oss for berre seks minuttar sidan.

– Sir, are you crazy?(!), spurte ho attende. Ho trudde med andre ord at eg skulle ta med meg dyret og ho hadde i tillegg ikkje oppfatta ironien. Det er rart at ikkje ironi funkar like godt på tvers av språk.

– Well, I will bring the dingo then, svarte eg kjapt og satte nasen mot hundehuset.

Kommenter innlegget

Filed under reise

Legg att eit svar

