Fotmasøren Pok

For å få tida til å gå her på flyplassen i Singapore oppsøkte eg fotmasøren Pok.

– Where are you from? You look like you come from a cold country, spurde Pok

– I come from Norway, svarte eg. I am a viking. Look after you daughters.

– Ha, svarte Pok. We make better school result then Norway. Look after yourself.

Eg vart litt satt ut og fant etterkvart ut at det faktisk var PISA-resultata han sikta til.

Etter masasjen fekk eg testa fiskebassenget til Pok. Dei skulle ete alt som var gammalt på føtene mine. No kan eg trygt fly til Brisbane.


2 kommentarar

Filed under reise

2 responses to “Fotmasøren Pok

  1. korleis er det med månen der nede på hi sia av denne verda?

  2. Veit ikkje om dei har måne her. Skal sjekke i kveld.

Legg att eit svar

