Kva skjer i Australia?

australian-flag.org

Eg skal veldig snart på jobbtur til Australia. Har aldri vore der før og gler meg sjølvsagt. Fyrst nokre dagar til Brisbane og så til Sydney. Blir ikkje mykje fritid er eg redd. Men litt turisttid skal eg klare å klemme inn.

Eg skal blant anna sitte tjuefire timar på fly, kvar veg. Kva skal eg finne på? Lesetips?

Eg får ein dag og to kveldar til å henge rundt i Brisbane. Kor reiser eg?

Eg får to halve dagar og ein ettermiddag i Sydney. Kva skal eg gjere der?

Andre gode Australia tips?

Kommenter innlegget

Filed under gode råd, reise

Legg att eit svar

