Råd frå far – smake på

CC frå Flickr av Maurits Burgers

Du kjem, etter alt å døme, ikkje til å like kaffi fyrste gong du smakar. Du kjem heller ikkje til å like øl eller vin den fyrste gongen. Men ikkje så lenge etterpå vil du likevel føle at du likar kaffi, øl og vin. Og så kjem du kanskje til å drikke store mengder av alle tre slaga. Helst ikkje samstundes. Du må ikkje komme etterpå og skylde på nokon andre om du har smakt litt for mykje. Det var du som smakte på. Du har sjølv ansvar for det du smakar på.

Éin kommentar

Filed under gode råd

One response to “Råd frå far – smake på

  1. Godt sagt! Jeg har for min del ikke klart å venne meg til noen av delene, og lever under det prinsipp at «ting som man må vennes til, er ikke virkelig godt». Men jeg har jo etterhvert som jeg blir eldre innsett at det kanskje er en litt tynn leveregel. Uansett har det holdt meg unna røyk, lutefisk, kaffe, vin og øl det meste av livet mitt (med noen heldige og noen uheldige unntak).

Legg att eit svar

