Råd frå far – fotball

Gode søner

Dere er fortsatt unge. Dere har god tid. Det er ikkje noko hast. Samstundes er det så ufattleg mykje dere skal lære. Eg lovar eg skal gjere det beste eg kan for at dere lærer litt. Men eg er redd mykje av jobben må dere gjere sjølve.

Sjølv har eg vore utplassert i verda ein god periode no og gjort meg nokre erfaringar. Erfaringane er både gode og dårlige. Slik er det berre.

Her er nokre råd til kvardagen som kjem der framme. Til dere to, frå meg.

Fotball

Står du der ein dag og må velje mellom å spele fotball og ein annan idrett etter skuletid vil eg minne deg på at du ikkje treng å velje fotball. Ein kan både hygge seg og sjå lyst på framtida om ein vel ein annan idrett. Eg trur ikkje ein alltid må velje ein idrett heller. Men, eg er ikkje heilt sikkert. Dei seier så mykje rart dei som har greie på det.

CC frå Flickr av pam3la

Sjølv om du vel å ikkje spele så mykje fotball kjem du ikkje til å gå gjennom livet utan. Det kjem til å bli mykje fotball. Det kan eg love. Det er moro å spele fotball og det er moro å sjå på fotball. Men, eg er usikker på kor stor del av livet ditt fortballen bør stjele. Det er så mykje anna moro som skjer og.

4 kommentarar

Filed under gode råd

4 responses to “Råd frå far – fotball

  1. Inger Marie

    skulle dere likevel velge fotball gutter – så for all del ring og be om hjelp til å lære – ikke bruk deres far til å lære dette.

  2. Hans (bror)

    frå tid til annen får eg den samme kritikken servert, at eg er heilt midt på treet når det gjeld fotball… eg kan ikkje skjønne kvifor!

  3. Inger Marie, du har sett meg spele fotball ein – 1 – gong. Du dømmer meg hardt her.

  4. Inger Marie

    😉 med tanke på at jeg har kjent deg i 10 år Hallvard, så kan det jo være andre egenskaper enn driblinga jeg mener jeg kan lære dem bedre ;P Fotball er et strategisk spill som krever god bruk av fargeblyanter, og langsiktig tålmodig oppbygging av muskler og spenst.

Legg att eit svar

