Pappaperm dag 26

Og der kom det ei ny veke rekande på ei fjøl.

På Høgskolen i Oslo hadde dei stilt seg opp for å få studentar til å ta delar av utdanninga si i utlandet.

Minsten ville og ut i verden. Eg sa at det var litt tidelig og viste han heisen på Stortinget stasjon.

For den heisen luktar PISS og gjer at ein ikkje får lyst å reise nokon plass. Ein vil heller halde seg lenge inne enn å ta heisen på Stortinget stasjon.

Det irriterar meg at minsten ALDRI klarar å bruke den vesle leikesklia rett. Han skal alltid opp feil veg.

Men så sovna han og det hadde ikkje eg planlagt. Eg måtte fort meg å kjøpe bok og skaffe kaffiplass slik at eg fekk nytte sovetida maksimalt.

Men eg blir likevel distrahert av skilt.

Ved å hengje meg opp i små, enkle og uskyldige skrivefeil prøver eg vel egentleg berre å heve meg over andre folk. Det er så enkelt å ta utgangspunkt i skrivefeil når eg skal heve meg over andre. Eg treng ikkje trene og ete rett og øve meg. Eg kan berre lese, hengje meg opp i feil og heve meg over. Lett.

Kommenter innlegget

Filed under pappaperm

Legg att eit svar

