Pappaperm dag 24

I dag måtte minsten og eg handle ny støvsugar. Den gamle sugaren var lei og sur. Vi hadde ein mistanke om at det kom like mykje støv ut som han klarte å suge inn. Det er viktig med ein god støvsugar, trur eg.

Vi fant fram til den største støvsugarbutikken i byen og der var det mangen tusen hyllemeter med støvsugarar. Nesten litt rart at det kan vere så mangen typar støvsugarar.

Det var faktisk så mange støvsugarar der at vi trengte litt hjelp frå ein ivrig liten fyr rundt 19 år med ein usedvanlig serviceinnstilt svensk dialekt. Han prata som ein foss og byrja med dei dyraste støvsugarane som var merka med kor mange desibel dei bråka. Ei stund vurderte minsten å sparke han i rumpa.

– Sug den opp alle smulane, spurte eg når han endeleg kom fram til ein hyggelig priskagtegori.

– Ja, det är klart, men den här bort suga bättre, svarte den unge svensken.

– Men kan den suge opp bæsj, spurte eg.

– AEH, nej, går det inte. Dammsugare inte kan suga bajs, vet du, svarte den unge mannen som sikkert ikkje har støvsuga noko anna enn under puta si.

– Eg tek den andre, eg, sa eg.

Vi satte fort saman den nye støvsugaren når vi kom heim. Og så støvsuga vi heile huset. Den var ganske god til å suge opp støv. Den var ikkje sur heller. Minsten var nøgd. Eg og var nøgd.

Kommenter innlegget

Filed under pappaperm

Legg att eit svar

