Pappaperm dag 16

– Kan du seie BØ?, spør eg. BØ, svarar minsten

– Kan du seie MAT?, MAAAAT, svarar minsten

– Kan du seie PAPPA?, BÆSJ, svarar minsten

Eg gav han to sjansar til.

Og så havna han i kassa.

Og så bæsja han for å straffe meg attende. Og så havna vi i vaskekjellaren.

Og det var minsten sjølv som foreslo at vi kunne vaske han i maskina, men som den gode far eg er satte eg ned foten.

På vår tur gjennom internetten i dag har vi merka oss at enkelte mammabloggar herjar med sjuke fedre. At vi liksom er så stakkarslege. Dette reagerar minsten og underteikna på.

Kraftig.

Og vi minnast med gru attende til dag 7 og dag 8.

3 kommentarar

Filed under pappaperm

3 responses to “Pappaperm dag 16

  1. Inger Marie

    Spør han om å repitere bæsj – og se om han sier pappa da!

  2. Jeg er nå kommet til at det er verre med to halvsjuke unger enn med en halv-/helsjuk mann. Mannen holder seg i det minste stort sett på ett sted. Blir det for mye syt, er det bare å bolte døra. Ikke slåss han, ikke hopper han i sofaen, ikke skal han ha oppmerksomhet (hele tiden).

  3. Bergljot: Du er nok komme fram til ein god konklusjon. Sjuke menn er ikkje så verst, i grunnen.

Legg att eit svar

