Pappaperm dag 15

I dag ville eg freiste noko heilt nytt i pappapermen. Eg ville freiste å lese bok. Kanskje litt naivt, men det var verdt eit forsøk. Merk deg minsten i bakgrunnen med flaska si.

Eg klarte å lese fire sider! Og så måtte minsten lese litt også.

Og så sjekka vi «Mammablogg Awards 2010«, men fant ikkje pappabloggar så vi lot vere å stemme.

Men du verden så mangen rare og innahldslause mammabloggar det finst rundt om, til forskjell frå denne bloggen.

Kvifor flaggar dei på Oppsal i dag?

 

TGIF

3 kommentarar

Filed under pappaperm

3 responses to “Pappaperm dag 15

  1. Pia

    He he, ja, det finnes mye rart innen kategorien «mammablogger». Vi lurer sjøl på hva som egentlig definerer en mammablogger, og har vel endt opp på at det er en som både har barn og blogg.
    Kult med pappablogger, men det finnes ikke mange der ute!
    Lykke til med pappaperm!
    Og de flagga her og på fredag, tro det eller ei…

  2. Benedikte

    Heisann, sannelig en fin liten blogg du har!

    Nå har jeg tilfeldigvis fått med meg at folka bak Mammablog Awards har sendt ut mer enn en oppfordring til å melde på pappablogger. Men det ble kanskje lite med nominasjoner?

Legg att eit svar

