Pappaperm dag 7

Kom litt seint ut på nettet, denne dag 7. Det har seg sånn…

Dagen byrja ganske så bra. Minsten og eg reiste til Herr M for å feire at han hadde siste dag i pappaperm. Vi tok med sure skrikarungar og syltetøy frå Lerum.

Herr M diska opp med vafler og kaffi. Vi åt mange vafler, alle fire.

Og så fant vi ut at vi skulle kle guten min i jenteklede. Men etter at han fekk på seg ei rosa strømpebukse satte eg fote ned.

Og så gjekk minsten og eg heim. Og vi rakk akkurat å hente den andre guten i barnehagen før kroppen min kræsja og måtte han ein restart. Slik såg resten av dagen og natta mi ut.

Kommenter innlegget

Filed under pappaperm

Legg att eit svar

