Pappaperm dag 5

Dei har billig frukost på Ikea så vi var tidelig på plass for å sikre oss den beste eggerøra.

Minsten ville ikkja ha minipølser så eg satte han i ballrommet. Når eg kom attende hadde ein tilsett sugd opp alle barna og ballane inn i ei stor maskin.

Tok litt tid før eg fant guten min att.

Etter at eg fant han i vaskemaskina på Ikea gjekk vi. Og eg gjekk på ei glasdør som ikkje var til sals.

Og så måtte vi jobbe litt på Høgskolen i Oslo. Minsten laga nettsider og eg drakk kaffi.

Og så åt vi lunsj med dei andre på kontoret mens vi diskuterte straum- og bustadprisar.

og til slutt hjelpte vi nokre studentar som skulle til Australia.
men no er det helg og eg veit ikkje om eg har pappaperm i helga. Skal høyre med NAV. Om eg ikkje har pappaperm i helga kan eg vel la vere å blogge om det….

Kommenter innlegget

Filed under pappaperm

Legg att eit svar

