Ein ide, kanskje ein god ide

Fekk ein god ide i dag etter eit vellykka restaurantbesøk. Kan hende ideen min er både tenkt og (forsøkt) realisert, men eg har ikkje gidda å sjekke dette. For om eg hadde funne ut at nokon andre hadde tenkt dette før meg hadde eg jo ikkje noko å skrive heim om.

Så, ideen min går som følgjer:

Prising basert på vektauke på serveringsstad. Som gjest blir ein altså veid på veg inn i restauranten og på veg ut. Differansen, altså vektauka, blir multiplisert med ein kilopris og dette er det du må betale for maten du åt!

CC fra Flickr av aslakr

Johan A.  påpeikte heilt korrekt at doane ville måtte  trenge eigne vektstasjonar for å kunne registrere plutselig vekttap under besøket.

For dei med eit vanskeligare forhold til eiga vekt kunne ein sjølvsagt halde sjølve utgangsvekta hemmeleg og berre opplyse om differansen.

Ein sånn restaurant kunne vidare vurdere rabattordningar for faste kundar som til dømes hadde mål om vektreduksjon og som nådde måla sine. Her ser eg det fort dukke opp ein del paradoks, men det kan vi ta seinare.

Det vanskeligaste i dette konseptet er sjølvsagt prisinga. Ein pris per kilo betyr ein pris for alle typar mat. Ein eller annan form for gjennomsnitt høyres for meg ut som ein plan, men her reknar eg med bransjen sjølve kan stille opp med fagfolk.

Ville du ha ete og betalt for maten på  ein sånn type restaurant?

Kommenter innlegget

Filed under dele, meiningar

Legg att eit svar

