Frode André Bjørkli (1978-2010)

Foto: Sjømannskirken

Frode André Bjørkli. Foto: Sjømannskirken

Onsdag 27. januar 2010 skjedde det noko svært trist. Eit helikopter styrta og gjekk gjennom isen like utanfor Horten. Fire personar omkom. Eg kjente den eine av dei fire. Forde André Bjørkli vart berre 31 år. Eg vart fyrst kjent med Frode André i 1997. Vi gjekk begge på folkehøgskule saman. Etter dette møttes vi både tilfeldig og ikkje så tilfeldig i hovudstaden. Han jobba i eit eventbyrå. Eg fikla rundt som lydteknikar.

Det var berre gode ting å seie om Frode André. Eg såg han aldri med ei sur mine. Alltid eit smil. Ikkje berre eit smil, men ein hinsides latter i tillegg. Ein latter som var farlig smittsam. Og så kunne fyren syngje også (DB 28.01.10).

I kveld kom eg på noko eg heilt hadde gløymt. Ragnhild H. skreiv på tavla til Frode André på FB:

«Jeg vil aldri, aldri glemme våre fine år, alltid huske dine smil som om det var i går» – Fra «Bli hos meg» (1995), tekst og melodi Frode André Bjørkli.

På folkehøgskule arrangerte vi Grand Prix. Frode André stilte med sin eigen song «Bli hos meg». Ein song rett ut av læreboka til Grand Prix. Etter at han gjekk av med seieren i den lokale Grand Prix tevlinga tok vi med oss songen i studio og gjorde ein elles kjapp og grei innspeling. Den kan du høyre her: Bli hos meg

Elles kan høyre andre ting av Frode André på MySpace sida hans: http://www.myspace.com/frodeandre

Det er så ufatteleg trist at nokon som er så gode skal måtte forlate oss på denne måten så altfor tidelig. Heldigvis sitter det mange att med massevis av gode minner. Frode André lever liksom vidare på den måten.

Kvil i fred, Frode André

Kommenter innlegget

Filed under musikk, privat

Legg att eit svar

