Den nye dusken min

Her om dagen skjedde det noko rart. Nokon hadde varsla meg på førehand, men eg hadde gløymt det. Og så kom det heile ganske brått på meg. Eg fekk ei hue som var innpakka i grått papir og strikka av noko andre. Det beste med det heile var dusken. Tung som fire tomater, eller ein avocado. Dusken kan eg duske andre på t-bana med. Eller stange dusken inn i døra når eg skal gå inn på butikken for å kjøpe poteter. Potetene er ofte tyngre enn dusken.

Men det var altså denne hendinga som låg til grunn for den innpakka hua. Det skjer kvart år og kvart år blir eg like overraska og litt irritert. Det heile går for fort for meg. Eg har ikkje sjans til å hengje med lenger.

Så no tar eg på meg hua med dusken, går ut av døra og ber dei roe seg ned. Ber dei som har noko med det å gjere om å ta det litt med ro. Eg orkar ikkje dette tempoen mykje lenger.

Éin kommentar

Filed under privat

One response to “Den nye dusken min

  1. Tilbakeping: Tweets that mention Den nye dusken min « Jazzyhal -- Topsy.com

Legg att eit svar

