Mitt bidrag til legemiddelindustrien

John Has Swine Flu CC from Flickr by http://www.bettarthurphoto.com

Veit ikkje om eg vart lurt (A-magasinet 22.01.2010), men eg har i dag gjort slik myndigheitene har anbefalt meg. Eg har latt meg vaksinere mot svineinfluensa. Om det var for å få brukt opp dei mange innkjøpte vaksinedosane, eller faktiske hindre meg å få svineinfluensa veit eg ikkje noko om. Men slik ser mitt private økonomiske bidrag ut:

Kom to arbeidstimar for seint på jobb – ca 270kr

Eigenandel for vaksina – 150kr

Sum = 420kr

Eg håper staten, legemiddelindustrien og WHO nyttar seg av bidraget mitt på ein fornuftig og trygg måte. Måtte alle leve lenge og trygt i landet.

Kommenter innlegget

Filed under meiningar

Legg att eit svar

