Kamp

Nytt år i berg-og-dalbana. Snart kjem det ein ny person til verda som eg skal passe på.  Føler meg ikkje heilt klar for farsrolla att før eg har lese ferdig kampen til Knausgård. Karl Ove er min nye læremester. Min mentor. Det er ikkje berre hans kamp, det er min kamp også.

Her om dagen sovna eg etter å ha lese ti sider av kampen. Burde eg kanskje ta det som eit teikn? Burde eg vurdere å bytte bok?

2 kommentarar

Filed under meiningar

2 responses to “Kamp

  1. Det kan ha vært et tegn på at du var trøtt?

  2. Trøtt?! Det blir for enkelt. Svaret må vere så mykje meir komplisert for at det skal verke truverdig

Legg att eit svar

