Nokre fleire bilder frå Budapest

Heimeatte no. Men kan anbefale Budapest, altså. Her er nokre fleire bilete eg meinar eg var heldig med. Ikkje lett med eit lite mobilkamera.

 

 


dame
Ei gammal dame eg gjekk forbi. Trur ho venta på bussen. Håpar bussen kom til slutt. Ho hadde ikkje så god tid.

 

hal2

Vannpipekos etter eit betre måltid. Måltidet hadde fokus på humus. Beste humusen så langt.

 

grøn bil

Ein fin liten og grøn bil mellom alle dei andre.

 

ventedameHo ventar ikkje på bussen. Ho berre står der.

 

skygge

4 kommentarar

Filed under bilde

4 responses to “Nokre fleire bilder frå Budapest

  1. so fine bilde! kan eg låne det av dama som venter på bussen???

  2. klart du kan låne 🙂 og saman med lenke attende til bloggen…. kanskje, om det passar….

    sjå også her: http://www.flickr.com/photos/jazzyhal/

  3. Wow! om desse bileta er tekne med mobilkamera så er eg mektig imponert! om dei er tekne med vanlig kamera er eg faktisk framleis mektig imponert!

  4. jazzyhal

    joa, teke med Nokia 5800. Og så fiksa litt med TiltShift

Legg att eit svar

