Ashton Kutcher har over 1 mill følgjarar på Twitter

@aplusk på TwitterI dag byrja eg arbeidsdagen med litt nerde ting, eg innrømmer det glatt. Ashton Kutcher (@akuls) og CNN har den siste tida hatt ein konkurranse på gang om kven som fyrst skulle få 1 millionar følgjarar (followers) på Twitter. I dag, ca kl0820, gjekk Ashton over målstreken. Alt direkte på nettet, sjølvsagt, via ustream.tv.

I gleden over seieren snakka Ashton masse om ein mediarevolusjon og den nye mediaverda. No veit eg ikkje om media endrar seg så mykje med at ein kjendis har fleire tilhengjarar enn CNN. Det er klart at media endrar seg, men eg trur nok ikkje dette var så stort så mange vil ha det til.

Det er uansett ikkje tvil lenger, Twitter er blitt allemanseige og ikkje berre ein nerde ting. Sjå berre alle politikarane eg har samla her. No er det ikkje alle av desse som heilt har skjønt greia endå, men håpar dei lærer fort.

CNN fortel verda at Ashton vant

Ashton Kutcher direkte på ustream.tv

@jazzyhal

Kommenter innlegget

Filed under lenker, meiningar, twitter

Legg att eit svar

