Ein gledens dag! Stoltenberg følgjer med meg

Eg er kry, stolt, overvelma, varm i kroppen, litt nervøs og yr i kroppen etter at eg fekk denne e-posten frå sjølvaste statsministaren (okai, via Twitter, men likevel):

 

E-post frå Jens til meg!

E-post frå Jens til meg!

Oversikt over politikarar på Twitter

Og eg er @Jazzyhal på Twitter

Éin kommentar

Filed under twitter

One response to “Ein gledens dag! Stoltenberg følgjer med meg

  1. cella7

    Ja, det du må levere varene nå. Nå ser den store storebroren deg

Legg att eit svar

