By:larm – Tyyl!

Mono 19. februar 2009

tyyl2Min by:larm byrja med Tyyl! på Mono. Tyyl! kjem frå Fardal i Sogn og spelar melodiøs og rytmisk gitarrock. Akkurat slik ein kan like det på Mono ein torsdags kveld. Det digge med Tyyl! er at dei syng på klingande saognamaol noko som hjerta til ein odelsgut frå indre Sogn kan sette mykje pris på.

Sjølv om eg sto litt dårlig plassert (for det var jaggu meg ganske fult framfor scenen på Mono) og at korpartia var litt falske til tider og at basslyden berre var passe, likte eg godt det eg høyrde. Rock er moro. Saognarock er endå litt betre.

Kommenter innlegget

Filed under lenker, meiningar, musikk

Legg att eit svar

