Sol i mørke

Skal tru om denne sola på kontoret kan gi meg noko meir overskot og energi… Føler meg fortsatt passe rar med den o´store lampa like ved fjeset. Så lenge  sjefen min påstår at det er reine medisinen prøver eg. Fordi eg høyrer sjølvsagt på sjefen min, heile tida. Sol i mørke

Éin kommentar

Filed under jobb

One response to “Sol i mørke

  1. ingebjørg

    veit du. akkurat no har me som bur for langt mot nord det utrule! det er omtrent 14 min meir lys kvar dag. snakk om effekt!! men likevel er nok mørke det som har fasinert meg mest. fordi det slett ikkje er berre mørke- men dei utruligaste lysfenomen og fargespel du kan tenke deg. kom!!!

Legg att eit svar

