Stemmer det, nytt år

Veit ikkje om eg er komme i gang med det nye året endå. Det gjekk litt fort på slutten, sjølv om det gjekk seint eit par veker i jula. Veit ikkje om eg er utkvilt, men snart skal eg byrje det nye året.

  • Eg skal avslutte ein jobb
  • Flytte
  • Byrje på att i den gamle jobben
  • Finne meg til rette
  • Bruke mindre tid bak datamaskina og meir tid på toppen av det heile

Og kanskje snart bli best til noko, kva veit eg. 2008 gjekk ikkje heilt vegen, men eg trur det meste kan komme på sporet i løpet av 2009. Skal prøve.

Kommenter innlegget

Filed under privat

Legg att eit svar

