Hjelp til innlegg

10. desember skal eg halde eit innlegg på eit seminar vi arrangerar saman med Dataforeninga her i Molde. Seminaret har fått tittelen «Offentlig informasjonssky Nye tjenester – lavere driftskostnader«.

 

Innlegget mitt har fått tittelen:

Hvordan kan offentlige informasjonstjenester utnytte brukerskapt innhold?  

Forskjellige eksempler på webtjenester som er bygd opp med gratis verktøy samt brukerskapte løsninger. Hvordan nå målgruppen i stedet for at målgruppen skal komme til deg?
Hallvard Lavoll-Nylenna, prosjektmedarbeider, UNG-prosjektet, Møre og Romsdal fylke. Nettsjef for ungweb.no med en tung fot på webutviklerpedalen. Bakgrunn som lærer og politisk rådgiver.

 

Her er nokre av tinga eg har tenkt å komme inn på:

  • Fyrst og fremst på offentlege sider nå ut til brukarane og ikkje forvente at brukarane skal komme til dei. Det er nok av morosame sider der ute som plasserar ei, til dømes, kommunal nettsider veldig langt ned på rangstegen (nederst vil mange meine). Korleis nå ut til brukarane? RSS, applikasjonar, widgets, sosiale plattformen…..
  • Tenkte eg blant anna skulle vise dømer på mashups der offentlege nettenester kan bruke gratisløysingar. Den åpenbare døme er sjølvsagt Google maps. Kvifor ikkje sette barnehagesøknaden på Google maps med koblingar til ein wiki?  Så kan foreldre sjå kor barnehagen ligg og lese kva andre foreldre meinar om tilbodet og kvaliteten.
  • Tenkte eg også skulle innom tema kategorisering av innhald (tags). Tagging er etter min meining ein meir fornuftig måte å finne fram på nettet. La brukarane sjølv vere med å tagge innhaldet på offentlege sider. Om ikkje dette var nok er geo-tagging på full fart inn. Her er det berre å henge seg på.
  • Vidare vil eg komme inn på widgets/applikasjonar. Nettlesarar er på veg ut, applikasjonar på forskjellige plattformar, spesielt mobile, er på veg inn. Alle store offentlege nettenster bør kunne levere applikasjonar på ein del av tenestene sine. Dømer: postlister, siste nytt, kulturkalender, bilder, saker frå enkelte avdelingar (siste nytt frå jordbruk) osv.
  • Personlege plattformar. Offentlege sider må vere klar for mobile plattformar så fort som råd. Nettet er i ferd med å flytte seg over til mobilen og om ein ikkje heng med bli ein liggande attende i gjørma og kravle.

 

Andre innspel? Andre idear? gode dømer eg kan vise fram?

Advertisements

Éin kommentar

Filed under jobb

One response to “Hjelp til innlegg

Legg att eit svar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com logo

Du kommenterer no med WordPress.com-kontoen din. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer no med Twitter-kontoen din. Logg ut / Endre )

Facebook-foto

Du kommenterer no med Facebook-kontoen din. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer no med Google+-kontoen din. Logg ut / Endre )

Koplar til %s