Ein dag att…

… til eg skal ta imot 90 ungdomar frå heile Møre og Romsdal. Som arrangør av Ungdommens Fylkesting håpar eg no alt er på plass og klart til årets ungdomsarrangement.Ungdommens Fylkesting 2007

Og så håpar eg på ein god gjeng taleføre, engasjerte og oppegåande ungdomar. For dei finst. Det finst svært mange av dei, faktisk. No har eg lagt til rette. No kan dei utfolde seg.

Håper og pressen og har ballar til å dukke opp og sjå svært mange positive sider av den yngre generasjonen.

Og til slutt håper eg dei lar meg sove om natta. For eg er i ferd med å bli ein eldre herre og treng søvna mi, sjølv om det er kult å henge seint oppe i blant.

Dei unge skal diskutere seriøst viktige ting i år. Gradert førarkort for å redusere trafikkdød blant unge, stemmerett frå 16år, gode grunnar for å busette seg i distriktsnorge og kulturrabatt for unge. I ettertid blir det dei unge og min jobb å sjå til at vedtaka til Ungdommens fylkesting blir teke med vidare til dei som sit på både makt og pengar.

Kommenter innlegget

Filed under jobb

Legg att eit svar

