Eg kan tippe trendar og

Framtida

Frå Flickr av PrASanGaM

Astrid Meland inspirerte meg til å tenkje framomver etter eit oppslag i DN. Eg kan tippe trendar og, sjølv om eg ikkje er utdanna trendanalytikar.

Eit lite kjapt forsøk på ting eg har tenkt på i dag

INN – dette bringer framtida:

  • Dagbladet kjem berre ut kvar fredag med innhald ein kan lese og bli 2 gram smartare av. Resten av ulla blir lagt på http://www.db.no.
  • Fleire lesarar til Morgenbladet.
  • Internetten:
    • meir widgets og appliksjonar for å lever innhald frå den store informasjonsskya direkte heim til deg
    • masse meir web på mobilen
    • endå meir video
    • Nettlesarane slik vi kjenner dei i dag (Firefox, IE, Chrome, Safari, Opera) forsvinner i løpet av 5år – eigne applikasjonar gjer jobben
  • Fastpris på mobil – kvifor kjem mobilselskapa så langt bak resten av verda (les breiband)???
  • Nye kjendisar, heile tida – uansett

UT – framtida klarar seg godt utan:

  • Trendanalytikarar
  • Biografiar av folk som endå ikkje er 50år
  • Kjendisar som ikkje er kjendisar
  • For mykje pengar mellom hendene utan mål eller meining
  • vg.no

Om to år har eg rett på minst 80 prosent av det over her. Lovar

Kommenter innlegget

Filed under meiningar

Legg att eit svar

